2013. március 11., hétfő

Fonott haj




6 megjegyzés:

  1. HÚ de ügyes vagy,micsoda frizurája lett a kislányodnak:))Sajnos én nem tudok ilyet...Szerintem is nagyon szépek a fonott hajak!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, én is most tanulok hajat fonni:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj ezek a fonatok! Imádom és igen valóban divat...De ha nem lenne én akkor is imádnám! Ügyes vagy! A pinterestemre a hajasba én nagyon sok fonatot mentettem le. Ha gondolod kukkants be...
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó a gyüjteményed, köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik! Mivel lányaim vannak kutatom a hajas dolgokat! Oviba még jobban engedte Liza, most egy kicsit lepattint" hiába akarom, mindíg csak a lófarok"!
      Szép estét!

      Törlés
  5. Ez így van nálunk is, lányom harmadikos,most már ő választ,hogy milyen is legyen a frizurája:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...