2013. március 2., szombat

Tavaszi koszorú az oviban


Március! Tavasz! Mennyire vártalak! Mifelénk “mörcisort ” ünneplünk! Emlékszem kislány koromban egy egész gyűjteményem volt ezekből a kedves kis mütyürkékből, lóhere, patkó, kis állatkák, micsoda öröm volt, amikor kaptam!
Érdekes, ahogy az emberek átvesznek egy hagyományt …egy hagyományt, ami nem a miénk, de a miénk is lett. Együtt ünnepeljük a tavaszt!
Nagyon örvendünk a tavasznak, nagyon örvendünk a napsütésnek.Az oviban is becsaltuk a tavaszt, tegnap délután ezt a sarkot készítettem.
Kedveseim! Örömteli, virágos, illatos, megújulós, szép márciust kívánok Nektek!



8 megjegyzés:

  1. Nahát ezek a színek simogatják a lelkemet! Lila, kék egy különleges párosítás. A levendulák jutnak eszembe és már vágyom is az illatukra! Drága sógornőmnek köszönhetően van vagy 500 levendula bokor és tavaly még ennyit szaporítottam belőle. Pont tegnap néztem meg és élnek...
    A koszorúd pedig tünemény! Édes gondolat madarakat juttatni eszükbe...és ott is a virágok színei...ügyes vagy! Hangulatos kis sarkotok lett belőle!
    Szép napsütéses hétvégét!( itt már süt!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A levendulaszezonban el fogok repülni hozzád, nagyon szeretem a levendulát!

      Ezek a azínek nekem is simogatják a lelkemet.
      Nektek is vidám vasárnapot kívánunk!

      Törlés
  2. Gyönyörű, finom, kellemes színekkel valóba a tavaszt idézi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! A rózsákat hogyan készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A rózsák készítését itt láthatód:http://horvathemerencia.blogspot.ro/2013/01/sziv-koszoru.html

      Törlés
  4. Biztos örültek a gyerekek, nagyon kedves, szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Éva,bármit változtatunk ők mindennek örvendenek:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...