2013. április 10., szerda

Befőttes üveg új ruhája


 
"Ruha" leírása:
kezdés: öt láncszemből gyűrű
1 kör- 16 1 ráhajtásos pálca
2 kör- megduplázzuk a pálcákat 32
3kör -minden második pálcát duplázunk 48
4kör -minden harmadik pálcát duplázunk 64.
Ha szükséges további sor, minden körben 16 plusz pálcát horgolunk.
  4 kör után félpálcával horgoltam egy sort, utána szaporítás nélkül egyenesen horgoltam. Ráhúztam az üvegre  a "ruhát" és félpálcával horgoltam. Egy-egy pálcát fogyasztani, így jól megtartja magát és még egy kis feszes pereme is lesz ezáltal.

Napsütéses napot mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. Jaj ennek úgy örülök!!! Bíztassátok, mert tényleg elveszik! De őt is meg kell érteni, hogy bele kell zökkennie az új ütembe! De hátha most meghozod a kedvét!
    Nagyon jó ötlet a befőttes üveg és szép munka lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem adja fel, olyan jó, hogy vagyunk egymásnak:)

      Törlés
  2. Esti tare indemanatica!
    Zile insorite iti doresc!

    VálaszTörlés
  3. Üdítő a blogod!!!!!!Milyen szép lett az üveg!!!Ez a fő blogod ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen csak ezzel a bloggal foglalkozom, mivel a "méhecskék" elrepültek az iskolába, és a "gombácskáknak" könnyebb a facebook-on követni a foglalkozásokat, így csak én maradtam a szép világommal:)))

      Törlés
  4. Nagyon szép, nagyon-nagyon tetszik! :) Már ezerszer leírtam: de jó lenne, ha én is tudnék horgolni...:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Emerencia!Annyira,de annyira jól esnek a szavaid,hogy azt el sem tudom neked mondani!!!!Nem gondoltam volna,hogy bárkinek is hiányozhatnak az írásaim...:)Nagyon szépet horgoltál:)Tudtam,hogy menni fog ez Neked!!!Gratulálok és remélem még további dolgokat is fogsz alkotni...és megmutatni nekünk!Még egyszer köszönöm,hogy gondolsz rám és sűrűbben jelentkezni! :)

    U.I.:minden este elolvasok mindenkit(!!),csak nem mindig van már energiám írni!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látszik,hogy most is fáradt vagyok kihagytam egy szót az előbbi megjegyzésemből....:)

      "Még egyszer köszönöm,hogy gondolsz rám és IGYEKSZEM sűrűbben jelentkezni!:)"

      Törlés
    2. Örvendek, hogy nem vetted rossz néven,de hát így igaz, minden reggel belépek a blogomra, és az oldal sávban követem , kedves barátnőim bejegyzéseit:)
      Örvendek,hogy itt voltál, tudom ,hogy fárasztóak a hétköznapok (mi tavaszi szünidőben pihenünk,,így gyakrabban van időm keresgélni és blogolni)!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...