2013. november 27., szerda

Manócsizmák

.

8 megjegyzés:

  1. Szia Emerencia! Kérlek jelentkezz a martinelli9 kukac live. com email címen, hogy végre elküldhessem az ajándékod és a kukoricamagot.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Végre megvan. Ma fel is adtam a csomagot, remélem hétfőn megkapod. Nem tudom miért nem jött át az üzeneted :(

      Törlés
  3. De aranyos kis csizmák igazi manós!

    VálaszTörlés
  4. Jókedvre derítőek! Igazi Mikulásosak! :)

    VálaszTörlés
  5. Olyan aranyosak, öröm rájuk nézni! :) Jobb kedvem is lett rögtön! :)

    VálaszTörlés
  6. Acum mai trebuie si umplute!:))
    Sunt tare dragalase!

    VálaszTörlés
  7. Szia Emerencia!!!
    Látom megvan a nagy drukk"...visszaszámlálás kezdődik...
    Nos én össze-vissza kapkodok és alig haladok. Tegnap poharakból készítettem hóembert...700 pohár összetűzése után most rettentően fáj a kezem az erőltetéstől...nem is tudom hogyan fejezem be! D:)) mivel Kira ovis lett oda is ígértem egy 120 cm-es hóembert... Jó kihívás lett nem is gondoltam...
    Puszillak és boldog kellemes készülődést nektek!!!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...