2015. június 7., vasárnap

Titkos kertem

    Életpillanatokat szeretnék megosztani veletek a saját   "titkos" kertemből...  Az első kép egy csodálatos pasztell rózsa, mely szinte -szinte a kukába került volna, hogyha nem érkezem mentségére. Elsőáldozásra rendeltünk csokrot és ott állt a pulton , véletlenül letört a száráról, kezembe vettem, megcsodáltam, remek a színe.    -Nyugodtan elviheti!- szólt a virágárus
    Boldogan el is vettem, kedvenc kávéscsészémbe tettem . Ma még boldogabban sodródtam  ki az erkélyre....  csodáltam, csodáltam, csodáltam...

   Az élet apró örömeit nem mindig vesszük észre: rejtőzhetnek mosolyokban, ölelésekben, gesztusokban... De mikor felismerjük ezeket a pillanatokat, akkor jövünk rá, hogy mennyire szép is az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...