2015. augusztus 15., szombat

Párna anyukámnak

”Keresem a szavakat, hogy leírjam, mit érzek,
hogy csillag vagy szememben, ki ápolt, mindentől védett.
Elviseltél engem, mikor rosszalkodni vágytam,
és altatódalt énekeltél esténként kis szobámban.
Felneveltél engem, lásd, ilyen ember lettem,
a jóra tanítottál, hogy minden simán menjen.
Palacsintát csináltál, sütöttél, ha kértem,
kirándulni vittél, mindent megtettél értem.
Késői rémálmaimban átkaroltál engem,
bebújtam hozzátok az ágyba, mikor a villámoktól ijedeztem.
Most én ölellek téged,
aki csak jót tud mondani rólad és szépet.”

Isten éltessen sokáig, édesanyám! 




12 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Anyukádat nagyon sokáig erőben egészségben! Csodás a párna amit készítettél de az idézet is nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva, néhány évvel hamarabb született unokádnál! Isten éltesse sokáig bennünket!

      Törlés
  2. Gyönyörű a párna, az idézetben minden benne van. Anyukádnak nagyon sok boldog szülinapot kívánok! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves, szép ajándékot készítettél Édesanyádnak! Gratulálok!
    Nagon sok boldogságot Édesanyádnak!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép!!!!!!!! Isten éltesse Anyukádat !
    gyönyörűt alkottál,nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Emerencia!
    Nemrég bukkantam rá a blogodra, aminek nagyon megörültem. Olyan inspiráló az oldal, ahogy nézegetem a képeket, kedvem lenne alkotni valamit. Gyönyörűek a munkáid, nagyon tetszenek az apró kis részletek, és az alkotásokról készült fotók is olyan hangulatosak. Hozzá is adtam a blogod az olvasnivalóimhoz. :)
    Boldog születésnapot az Ünnepeltnek.

    Üdv: Mesi

    VálaszTörlés
  6. Csodálatos lett a párna, isten éltesse anyukádat! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...